Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Zawara Coffee

dari depan

Zawara ni memang berkembang maju betul. Dari jual baju tudung sekarang ada coffee house pulak. Eloklah mana yang bawak pasangan/ibu bapa/adik beradik/kawan yang dah tak larat nak tunggu kita try baju boleh la duduk makan minum di Zawara Coffee. 

Zawara Coffee
No 6 Lorong Dataran Wangsa
Dataran Wangsa
Wangsa Melawati
53300 Kuala Lumpur

Bukan satu je cawangan Zawara Coffee ni tau. Ada juga ditempat lain. Cawangan ni agak dekat untuk saya singgah.   

kaunter

Saya pilih soft shell crab burger. Harganya RM23. Agak mahal untuk seketul burger tanpa ada sampingan lain. Tapi bun untuk burger ni memang umph rasanya. Enak dengan herba/rempah tersendiri. Bunnya juga rangup sedikit diluar dan lembut di dalam. Saya suka dengan rasa keseluruhan burger ini. Bolehlah kalau nak makan lagi.

soft shell crab burger RM23

Paling menarik kita akan dibekalkan dengan sarung tangan plastik. Senang. Tak perlu lagi basuh tangan sebelum dan selepas makan. 

rasa cam doktor plak

Selain burger, saya juga ingin cuba spaghetti meatball arrabiata. Rasanya biasa-biasa sahaja. Tiada yang istimewa untuk diingati. 

spaghetti meatball arrabiata RM19

Menu seterusnya agak unik iaitu kepak ayam telur masin. Selalunya makan udang/sotong/ketam telur masin. Rasanya enak, tapi mungkin kurang sesuai telur masin dan ayam bergabung. Sarung tangan plastik juga disediakan untuk menu ini.

salted egg chicken wings RM19

Untuk air pula, tema kurma dipilih. Coffee kurma frappe dan kurma latte ice. Setiap satunya RM12. Coffee kurma frappe ada diletakkan dengan cebisan kurma tapi saya tak dapat rasa kurma dalam kurma latte ice. Kecewa. Mungkin pihak pengurusan boleh fikirkan cara lain agar kurma lebih terasa dalam kurma latte?

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites