Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

Bangi Dong BBQ



Asalnya tengah memikir nak makan di mana, dapat je parking terus nampak restoren ni, apa lagi, teringin terus nak cuba. Terletak di Bangi Sentral. Landmarknya ialah bangunan sebelah butik Nora Danish & Shawl by Vsnow.

senarai menu


Saya pilih set bbq combo no 2 untuk dua orang. Air kena order asing. Mula-mula pilih air aloe vera dalam botol out of stok pula. Makanya staff mencadangkan kami ambil je air aloe vera panas, mereka akan bagi ais.


So, jom tengok apa yang kita boleh dapat dengan combo ni.

side dish
nasi goreng
sup taufu

daging untuk di grill

Grill daging ni guna arang tau. Bukan pakai eletronik punya alatan.



As for me yang suka makan, set ni tak mencukupi. Tak puas makan. Kena tambah order kalau nak betul-betul kenyang. Total damage makan di sini untuk dua orang ialah RM90. Kira okey la kan?

Pro

1) Makan di ruang terbuka
2) Feeling macam makan dekat korea macam dalam cerita Runningman
3) Kimchi agak sedap (maaf saya bukan peminat kimchi, tapi yang di sini agak okey)
4) Daging lembut aje bila makan bungkus dalam daun salad tu

Contra

1) Nasi goreng tiada perasaan
2) Air aloe vera (hot) yang diganti pada pesanan kami untuk yang dalam botol dah habis, rasa macam air masak je

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites