Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

VR World Challenge 2018 : Malaysia


Next VR saya daftar under Move On. World Challenge Series 1st Run Malaysia. Terpikat sangat dengan design baju dan medalnya. Macam atlet pulak. Daftar 20km je takut tak terkejar nanti since masa yang diperuntukkan hanya dua minggu je dari 21 April hingga 4 May 2018. Yang mudahnya VR under Move-On ni ada aplikasinya sendiri. So,tak perlu nak printscreen dari aplikasi lain.


Berjaya selesaikan task dengan 3 larian dan waiting game pun bermula menunggu t-shirt dan medal. Medal & t-shirt saya terima beberapa hari lepas pilihanraya,dan rasa macam wow patriotik sangat. Design baju memang cantik. Medal pun lawa sangat.

lanyard warna bendera Malaysia dan batik, bahagian depan t-shirt
belakang t-shirt

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites