Penafian

SAYA TIDAK MEMBERI KEBENARAN KEPADA MANA-MANA PIHAK MENGGUNAKAN GAMBAR-GAMBAR MILIK SAYA BAGI TUJUAN PROMOSI, PERNIAGAAN ATAU APA-APA TUJUAN TANPA SEBARANG KEBENARAN BERTULIS DARI SAYA.

VR Shopadiva 2018


Akhirnya terjebak juga dengan virtual run. Nak lari di tempat kejadian banyak sangat la halangannya. Makanya this is the best option. Sambil upgrade tahap fitness sambil kumpul medal & t-shirt yang lawa-lawa. 

Shopadiva run adalah first virtual run yang saya daftar. Sama macam actual Shopadiva Run yang dah lepas, VR pun ada option jarak 3KM/6KM/10KM. Saya pilih 10KM. Tempoh masa yang diperuntukkan adalah dari 1 April 2018 hingga 14 april 2018. 

Aplikasi untuk merekod larian yang saya guna ialah Strava. Im so into this The Running Diva Series tapi perkara yang paling lemau ialah menunggu medal dengan t-shirt! Tqvm team The Running Diva Malaysia.

No comments:

Post a Comment

7 Days, 7 Favourites